Forum

Forum is vanaf nu p...
 
Meldingen
Alles wissen

Forum is vanaf nu privé

3 Berichten
3 Gebruikers
4 Vind-ik-leuks
2,596 Bekeken
(@vrouwenovergang)
Berichten: 32
Trusted Member Admin
Topic starter
 

Het forum is vanaf nu, op dit gedeelte en het 'Vragen over het Forum' gedeelte helemaal privé. Gasten kunnen geen berichten (meer) lezen. Je dient je eerst te registreren voor je in het forum kunt meelezen en berichten kunt plaatsen.

Dit leek ons, gezien het onderwerp van het forum verstandiger. Wellicht verlaagt dit ook de drempel om een vraag te stellen of over meer vertrouwelijker zaken te praten met elkaar.

 
Geplaatst : 18 oktober 2021 20:23
gina reageerde
Onderwerp trefwoorden
(@laila)
Berichten: 177
Estimable Member
 

Hier zitten twee kanten aan, vind ik. Enerzijds mooi dat mensen hier niet kunnen lezen zonder ingelogd te zijn als lid, anderzijds kan het niet-leden over de streep trekken om lid te worden, als ze zien welke onderwerpen er allemaal besproken worden. 

Ik ben hier als lid niet onder mijn echte naam, maar een fantasienaam. Want sommige klachten, die ik heb zijn best gênant en ik wil die liever niet aan de grote klok hangen. Dus, mensen die hier lezen zullen mij nooit herkennen. Daarom zou ik er geen bezwaar tegen hebben als de forumonderwerpen voor iedereen te lezen zouden zijn. 

Maar als het allemaal privé blijft, ook prima hoor, ben allang blij dat het er is! ? 

 
Geplaatst : 8 december 2021 13:22
(@jarren)
Berichten: 19
Eminent Member
 

@laila Niet iedereen zit onder een pseudo ? Vind persoonlijk het wel lekker als alles op prive staat dat praat toch makkelijker.

 
Geplaatst : 26 december 2021 00:17